Hög vattenförbrukning Järöverket

Tisdagen den 19 maj kommer vi att stänga av sommarvattnet till Rävrompan och Viltstigen. Vi gör detta för att försöka få en förklaring till varför det går ut så stora mängder vatten från Järöverket nu när det är många fastigheter som står tomma. Vi stänger av Rävrompan kl 09:00-13:00 och Viltstigen 13:00-17:00.

Leif Ribbefors

Vattenansvarig